L’Oreal predstavio niz inovacija na Vivatech-u

0
773
Modiface - Virtualno isprobavanje make up-a

Na ovogodišnjem, trećem izdanju sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija VIVATECH 2018 (Viva Technology Paris 2018.), L’Oréal je predstavio niz tehnoloških inovacija i pokazao kako digitalne tehnologije doprinose budućnosti industrije lepote, pružajući korisniku još bolji doživljaj i jedinstveno iskustvo.

Viva Technology Paris, međunarodni događaj organiziraju Publicis Groupe i Groupe Les Echos, a posvećen je rastu startupova, digitalne transformacije i inovacija. Treće izdanje sajma privukao je više od 300 govornika i više od 8.000 registracija za otvorene inovacijske izazove za startupove. Viva Technology Paris održao se u Porte de Versaillesu, u Parizu.

Skin Ceuticals Custom D.O.S.E. tehnologija
Skin Ceuticals Custom D.O.S.E. tehnologija

Na najvećem sajmu inovacija u Evropi L’Oreal je i ove godine potvrdio svoju poziciju lidera predstavivši „pametno ogledalo“ koje korisnicima omogućava virtualno isprobavanje make up-a i boje kose; virtualnog butlera na glasovno upravljanje, zatim tehnologiju koja omogućava stvaranje personalizovane nege kože utemeljenoj na dijagnostici dermatologa, personalizovanu dijagnostiku vlasišta i vlakana kose, kao i naprednu kapsuliranu tehnologiju koja se primjenjuje prilikom tuširanja.

L'Oreal Professionnel - tehnologija za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose
L’Oreal Professionnel – tehnologija za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose

Svi posetioci L’Orealovog izložbenog prostora su imali priliku da dožive potpuno novo digitalno iskustvo lepote i to prolaskom kroz tri različita prostora koja susrećemo u svakodnevnom životu – kupatilo, frizerski salon i beauty trgovinu. U svakom od tih prostora L’Orealovi brendovi su predstavili niz personalizovanih proizvoda, digitalnih uređaja, ali i beauty usluga koje prožimaju proširenu stvarnost i veštačku inteligenciju.

Svoju premijeru doživelo je predstavljanje nove tehnologije proširene stvarnosti kompanije Modiface, svetskog lidera u području proširene stvarnosti i veštačke inteligencije u industriji lepote. Kompanija Modiface poslednja je L’Orealova akvizicija koja je do sada već kreirala niz revolucionarnih aplikacija koje kombinuju negu lepote sa proširenom stvarnošću. Ova tehnologija korisnicima omogućava potpuno personalizirano iskustvo uz pristup raznovrsnim korisnim beauty tutorijalima kroz vođenje make up stručnjaka, virtualno isprobavanje šminke i različitih izgleda, ali i online kupovinu.

L'Oreal - Integracija digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa
L’Oreal – Integracija digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa

„Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L’Orealov startup partner MemoMi, posetiocima je omogućilo virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odevnim kombinacijama.

L’Oreal Professionnel, brend specijalizovan za negu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D veštačkoj inteligenciji, koja u velikoj meri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga čime, ujedno, poboljšava odnos frizera i korisnika.

L'Oreal - Modiface - Vivatech sajam
L’Oreal – Modiface – Vivatech sajam

L’Oreal je predstavio i dve inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, razvijenog u saradnji sa L’Oreal Paris linijom kozmetike za muškarce Men Expert, koji pruža personalizovane savete za negu kože i omogućava kupovinu proizvoda utemeljenu na razgovoru sa korisnikom. Druga inovacija razvijena je u saradnji sa kineskom kompanijom Alibaba, a podrazumeva ogledalo koje naručuje make up proizvode direktno sa internet prodavnice TMall, zavisno od izgleda koji korisnik virtualno odabere.

Prvi put u Evropi, L’Orealov brend SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E. – tehnologiju koja omogućava stvaranje personalizovane nege za kožu baziranu na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u saradnji sa francuskim startupom Skinjay. Reč je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku sa osetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološki rastvor za negu kože.

La Roche Posay - Kapsulirana tehnologija; Vivatech 2018
La Roche Posay – Kapsulirana tehnologija; Vivatech 2018

Vodeći svetski brend za negu kose Kérastase predstavio je personalizovanu dijagnostiku vlasišta i kvaliteta vlakana kose, baziranu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućiće profesionalcima da preporučuju proizvode za negu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.

Sa ciljem da predstavi kako nove tehnologije pomažu u povećanju agilnosti i delotvornosti u L’Oréalovoj proizvodnji, deo izložbenog prostora bio je posvećen integraciji digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa (Industrija 4.0), u saradnji sa industrijskim robotom i 3D printerom za pakovanje prototipova u glavnim ulogama.

Izvor: PR

POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas, unesite vaš komentar!
Molimo vas unesite vaše ime ovde