League of Legends i Mastercard dodeljuju RP poene

Digitalna neprocenjiva iskustva, specijalna kapsula-kolekcija i digitalni proizvodi unutar igrice biće dostupni LoL fanovima na platformi Priceless.com 31.oktobra za vreme finala svetskog prvenstva i uvodne ceremonije

0
1168
League of Legends i Mastercard - Thank the fans
League of Legends i Mastercard - Thank the fans

30. oktobar 2020. – Kompanija Mastercard je najavila da će se zahvaliti fanovima League of Legends e-sporta kroz kampanju Thank the fans kako bi zajednički proslavili desetu godišnjicu postojanja Worlds prvenstva. Poklapajući se sa svetskim prvenstvom u Šangaju, gde će takmičenju prethoditi ceremonija otvaranja koju vodi Mastercard, a pored prikazivanja spota na engleskom i mandarinskom jeziku koji će premijerno biti prikazan, kompanija Mastercard će premijero predstaviti i seriju Digitalnih neprocenjivih iskustava zajedno sa profesionalnim igračima, strimerima i komentatorima, zatim specijalnu kapsula kolekciju kreiranu u partnerstvu sa kompanijom Riot Games i brendom CLOAK, kao i limitiranu kolekciju digitalnih proizvoda u okviru video igre poznatijih kao Riot Points (RP). Cela kampanja je koncipirana na proslavi jubileja e-sporta i na želji da se iskaže zahvalnost fanova širom sveta koji su doprineli uspehu LoL-a.

Kada Mastercard ljudima pruži iskustva koja istinski vole, kod njih primećujemo nedvosmislenu radost i uzbuđenje, a strast koju fanovi League of Legends e-sporta osećaju prema igri se ne može poreći”, izjavio je Radža Radžamanar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Uzbuđen sam što slavimo desetogodišnjicu ovog e-sporta kroz iskazivanje zahvalnosti fanovima, igračima i komentatorima time što smo im obezbedili zaista neponovljive opcije. Ovaj sport okuplja ljude različitog porekla i uzrasta iz celog sveta kroz zajednički interes – a to je neprocenjivo.

Website priceless.com; Foto screenshot
Website priceless.com; Foto screenshot

Digitalna neprocenjiva iskustva koja su omogućena kroz ovu kampanju biće predstavljena na platformi Priceless.com počev od 31. oktobra 2020. u 6:00h prema istočnoameričkom vremenu, odnosno u 18:00h prema šangajskoj vremenskoj zoni – 11h prema našem vremenu, i to tako što će u narednih deset sati, na svakih sat vremena, biti otključan novi set iskustava koja će biti dostupna za preuzimanje prema principu prvih prijavljenih. Od radionica do susreta i druženja sa igračima, ove jedinstvene mogućnosti uključuju prisustvo najboljih strimera i komentatora, kao što je rekapitulacija Worlds prvenstva sa Grebzom (GrabbZ), glavnim trenerom tima G3 Esports, i radionica sa komentatorima Enderom i Ekskundrelom (Excoundrel).

Mastercard istovremeno izdaje kapsula kolekciju na Priceless.com koja je dizajnirana u partnerstvu sa kompanijom Riot Games i gejmerskim lajfstajl brendom CLOAK. Kolekcija sadrži prepoznatljivi ogrtač, majicu dugih rukava, sportsku torbu i slagalicu, a dizajn kolekcije inspirisan je krovnom kampanjom za desetogodišnjicu League of Legends e-sporta „Take over“. Cena svakog artikla iz kolekcije je 10 dolara.

Tokom prvih 10 sati, Mastercard će navijačima podeliti ograničenu količinu od 1.380 setova Riot poena (RP) svakog sata po principu „ko se prvi prijavi, prvi dobija“.



POSTAVI ODGOVOR

Molimo vas, unesite vaš komentar!
Molimo vas unesite vaše ime ovde