Regionalni događaj Play Media Day 04, održao se 07. juna u Banjaluci. Iako je ovo četvrti događaj organizovan od strane Play Teama, prvi je na kojem smo mi prisustvovali. Događaj je okupio oko 1000 domaćih i regionalnih posetilaca. Predstavnici medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojni studenti, nisu krili oduševljenje bogatim programom događaja. 18 predavanja i 4 panela odvijali su u tri konferencijska prostora prepuna posetilaca u CineStar 4DX Delta Planet Banja Luka.

Program ovogodišnjeg događaja činilo je oko 40 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka, koji su podelili svoja znanja, primere dobre prakse, savete i trendove iz oblasti komunikacija, medija, novih tehnologija, kreativne ekonomije, dizajna, odnosa s javnošću, marketinga, gaming industrije i preduzetništva.
Edukacija, povezivanje i uspostavljanje novih poslovnih saradnji i ove godine su bili neizostavan deo događaja. Pored konferencijskih sala, koje su već dobro poznate kao Uran, Merkur i Jupiter, CineBar u okviru CineStar-a, bio je posvećen upravo kreiranju kontakata, prijateljstava i novih poslovnih priča. Mnogobrojne interaktivne zone u pauzama između predavanja i panela, upotpunile su ugođaj za posetioce. Najsrećniji posetioci osvojili su mnogobrojne poklone i nagrade, te sa događaja otišli prepuni pozitivnih utisaka i sa osmehom na licu.
O čemu se to pričalo na Play Media Day 04?
Od Jacka Murraya (MediaHQ, Irska) saznali smo zašto je storytelling važan u odnosima s javnošću, te kako da na najbolji način ispričamo nečiju priču. S njim se složila i Eva Zahrawi Ruiz (brend i marketing direktorka, Holandija) koja je napomenula da svi mi treba da ispričamo dobru priču, te da je outdoor marketing prošlost. Kako se kroz integrisanu priču povezati sa potrošačima, naučili su nas Vladimir Mitrović i Marko Marjanović iz agencije Ovation BBDO – “Integrisan pristup nadmoćan je u borbi za pažnju potrošača”.
Na ovogodišnjem Play Media Day 04 mnogo se pričalo o novim tehnologijama i digitalnoj transformaciji. “Imamo li mogućnost izbora kao ljudi u svijetu digitalne transformacije? Kao svjesna bića na individualnom nivou imamo mogućnost izbora, ali i odgovornost da budemo čovjek u svijetu robota – super-human”, poručila je Larisa Halilović, ekspert za obrazovanje. Miloš Trkulja, savetnik za strateški razvoj, kaže da je tranzicija digitalne transformacije toliko velika, da ne znamo kako će izgledati za par godina, sa zaključkom da je digitalna transformacija jedini pobednik marketinga.
Igor Grmuša, country manager agencije Degordian Srbija, govorio je o novim tehnologijama u službi marketinga, dok su se Danijel Subotić (ASW inženjering) i Dominik Šafarić (Styria.AI) fokusirali na izazove i širinu mašinskog učenja. Ono što je bitno da zapamtimo – Mašinsko učenje “neće uništiti svet”!
Paneli su, kao i uvek privukli najviše pažnje. Šta smo zaključili iz interesantnih diskusija? Agencije na Balkanu mogu da pariraju svetskim trendovima, uz napomenu da se briše razlika između digitalnih i tradicionalnih agencija. “Influenser” postaje zanimanje, koje pored svih prednosti, sa sobom nosi i veliku odgovornost. Podkast je medij budućnosti i definitivno novi kanal komunikacije za oglašivače.
Ljubav je posao!
Daniel Ackermann, osnivač agencije Degordian, podsetio nas je da je ljubav u poslu najvažnija, a da prioritet uvek treba da bude učenje, a ne zarada.
Naravno, neizostavne su bile i teme o PR-u, dizajnu, kulturi i kreativnoj industriji.
Play Team, koji je organizator događaja, opravdao je očekivanja posetilaca, pokazao da je i ove godine odličan domaćin i još jednom uspeo u nameri, da Banjaluku pozicionira na mapu kreativne industrije regiona. Mnogobrojni gosti su po prvi put posetili grad na Vrbasu, te iskoristili priliku da svoj boravak produže i na predstojeći vikend, kako bi obišli turističke i kulturne destinacija Banjaluke i okoline. Play Media Day je ponovo dokazao da je fantastičan spoj edukacije, networkinga i zabave.
Partneri Play Media Day 04 su: Delegacija EU u Bosni i Hercegovini, OSCE, Grad Banjaluka, Addiko Bank, Mtel, Huawei, Molson Coors i Staropramen, Teleklik, Sensation, Franck, Manja, Avon, Hotel Vidović, Travel4Fun, Pickbox i CineStar.
A kakva je Banja Luka?
Pored posete samog događaja, mnogi su iskoristili priliku da se upoznaju sa Banja Lukom. Šetnja kroz jedan od najzelenijih gradova u regionu je samo upotpunila osećaj zadovoljstva. Odlična hrana, veliki broj znamenitosti i divni ljudi su ono što krasi Banja Luku.
Vidimo se i iduće godine na Play Media Day 05! Ne zaboravite, komunikacija je beskonačna!
- Pesma za Evroviziju 2024
- Glamur Jelene Gavrilović na gala događaju u Njujorku
- Humanitarno-memorijalni koncert „Jovanovo Sunce“ po treći put u Nišu
- ITALIJA JE POBEDNIK – EVROVIZIJA 2021
- Eurovision 2021 – Evrovizija 2021 UŽIVO